همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت گاز خودرو شرایط احداث جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (CNG) را در مجتمع‌های عمومی و دولتی برشمرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سید مصطفی علوی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ نفر برای احداث این جایگاه‌ها مراجعه کرده‌اند، گفت: متقاضیان در مرحله نخست باید به شرکت‌های گاز استانی مراجعه و فرم تعهدنامه را دریافت و پر کنند.

وی افزود: متناسب با شمار خودروهای گازسوز در مجتمع‌های عمومی و دولتی به متقاضیان از ظرفیت سوختگیری ۲۰ خودرو تا سوختگیری ۴۰۰ خودرو در روز، اشتراک واگذار می‌شود.

علوی اضافه کرد: نصب علمک و سامانه اندازه‌گیری، اجرای لوله کشی داخلی حد فاصل کنتور اختصاصی جایگاه تا محل نصب جایگاه متوسط زیر نظر نظام مهندسی ساختمان از دیگر شرایط احداث جایگاه‌های متوسط CNG در مجتمع‌های عمومی و دولتی است.

مدیر عامل شرکت گاز خودرو تامین برق بر اساس ظرفیت جایگاه و تهیه و نصب تجهیزات دارای استاندارد ملی یا بین‌المللی را از دیگر شرایط احداث اینگونه جایگاه‌ها عنوان کرد و افزود: احداث جایگاه متوسط سوخت CNG باید در فضای باز غیر مسقف با متراژ حداقل ۵۰متر مربع صورت گیرد.

علوی اضافه کرد: جایگاه‌های متوسط عرضه سوخت CNG مجهز به سامانه کارت خوان است تا فقط افراد مشخص امکان استفاده از آن را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز خودرو بهره‌برداری از جایگاه‌های متوسط CNG را مطابق رعایت همه موارد ایمنی عنوان و اضافه کرد: سامانه سوخت خودروهایی که در این جایگاه‌ها با درخواست متقاضی در این جایگاه‌ها سوخت‌گیری می‌شود باید استاندارد باشد.

کد خبر 78719

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز